loading...
آموزش های طراحی لوگو و نشان تجاری
monologo بازدید : 58 یکشنبه 10 آذر 1398 نظرات (0)

احی لوگو را یاد بگیرید ، تعداد زیادی کتاب حق بیمه و منابع آموزشی در آنجا وجود دارد که می توانید در آن سرمایه گذاری کنید ، اما اگر می خواهید با بودجه یاد بگیرید خوشبختانه منابع رایگان زیادی نیز در آنجا وجود دارد ، اما می تواند بسیار ناراحت کننده باشد. می دانید از کجا شروع کنید و به چه چیزی اعتماد کنید.

 

برای کمک به شما در سفر خود برای تبدیل شدن به یک طراح آرم ، در زیر گزارشی از برخی از بهترین منابع طراحی آرم رایگان به صورت آنلاین ارائه شده است که به شما کمک می کند بدون صرف یک پنی واحد ، یک استاد شوید.

 

این منبع به بخشهای زیر تقسیم می شود ، تقریباً همه چیزهایی که برای شروع کار باید بدانید را شامل می شود:

 

آرم چیست و چرا اهمیتی دارند

نحوه ایجاد خلاصه طراحی آرم

با استفاده از یک فرایند طراحی آرم

قبل از شروع تحقیق

طرح ایده ها

آموزش Adobe Illustrator

بازخورد از دیگران

ارائه طرح های آرم

برخورد با بازخورد مشتری

تهیه فایلهای آرم

بیشتر بدانید

به یاد می آورم اولین کتابی که درمورد طراحی آرم خوانده ام ، دارای بخشی با عنوان "چیست؟" راستش که کاملاً احساس حمایت می کند ... آیا مشخص نیست که یک آرم چیست؟ اما فهمیدم که بیشتر از آنچه که متوجه شده بودم ، یک آرم وجود دارد ، بنابراین به عنوان یک نقطه شروع ، توصیه می کنم وبلاگی را که نوشتم با عنوان " هدف از یک آرم چیست و چرا مهم هستند " مطالعه کنید.

هچنین ، این ویدئو که توسط دوستان خوب من ، کریس گرین و کول گری قرار داده شده است ، همچنین یک نمای کلی از آنچه یک آرم است ، است.

 

فیلم زیر نیز باورنکردنی است. این یکی از بزرگترین طراحان آرم در صنعت ، مایکل بیروت از پنتاگرام است که در آن توضیح می دهد چه چیزی یک آرم عالی را ایجاد می کند. به طور جدی یک فیلم ارزش دیدن دارد!

 

خلاصه طراحی را ایجاد کنید

قبل از شروع کار بر روی تولید ایده باید اهداف آرم را درک کنید. شما باید درک کنید که مشاغل چه کسانی هستند ، چه کاری انجام می دهند ، رقابت آنها چه کسانی هستند و افرادی که هدف آنها قرار می گیرند. برای دانستن این اطلاعات باید سؤال کنید. من شخصاً اهدافی را ایجاد می کنم که یک لیست مشخص از اهدافی است که آرم باید برآورده کند. می توانید دریابید که چگونه من این کار را می کنم ، و سؤالاتی را که من در پست وبلاگم نیز می پرسم مشاهده می کنید: یک طراح راهنما برای ایجاد خلاصه طراحی لوگو

 

 

اگر فقط می خواهید تمرین کنید (توصیه می شود اگر تازه کار را شروع می کنید) ، سایتهای زیر برای یافتن خلاصه طراحی لوگو داستانی مفید هستند:

 

چالش روزانه آرم

LogoCore Logo Challenge

صندوق پستی و

اگر نمی خواهید این کار را انجام دهید ، به عنوان یک تمرین عملی برای یادگیری ابزارها ، یافتن آرم ها و ایجاد مجدد آن ها سودمند است. اگر می خواهید چیزی کاملاً جدید ایجاد کنید ، یک آرم را پیدا کنید که نیاز به طراحی مجدد داشته باشد و برای بهبود آرم از طریق مراحل زیر کار کنید. بسیاری از طراحی های بد در آنجا وجود دارد ... فقط به جای طراحی "یک تصویر زیبا" ، مراحل زیر را دنبال کنید.

 

 

 

از یک فرآیند طراحی آرم استفاده کنید

 

همانطور که از مصاحبه با طراحان دیگر آرم در پادکست geek logo یاد گرفته ام ، هیچ فرآیند طراحی آرم تک ست سنگی وجود ندارد .

 

هر طراح به روش خاص خود عمل می کند ، بنابراین هرچه یاد بگیرید و پیشرفت کنید ، می یابید که چه رویکردی برای شما کار می کند. هدف نهایی پایان دادن به یک آرم است ، بنابراین نحوه دستیابی به آن نقطه پایان بستگی به شما دارد. من شخصاً هر چند یک فرایند بسیار اساسی طراحی آرم 5 مرحله ای را اجرا می کنم ، و به عنوان نقطه شروع توصیه می کنم از همین رویکرد استفاده کنید. 5 مرحله به شرح زیر است:

 

اهداف را ایجاد کنید

پژوهش

تولید ایده و طراحی

ارائه و اصلاحات

ایجاد فایلهای لوگو

فرآیند طراحی آرم

 

 

اگر می خواهید انواع مختلفی از فرآیندهای خارج از کشور را حس کنید ، به این اینفوگرافیک های جمع آوری شده توسط Creative Market نگاهی بیندازید .

 

برای یک تفصیل بیشتر در مورد HubSpot ، یک راهنمای مفیدی در مورد نحوه طراحی یک آرم که ارزش خواندن دارد ، دارد ، همانطور که این راهنمای طراحی " آرم از ابتدا تا انتها " از Jacob Cass است.

 

تحقیق خود را انجام دهید ...

قبل از اینکه بتوانید طراحی هر چیزی را شروع کنید ، لازم است تا درک خوبی از تجارت و رقابت آن داشته باشید. برای دانستن این موضوع ، باید تحقیقاتی انجام دهید. بیشتر این کارها را می توان با پرسیدن سؤال انجام داد ، اما همیشه ارزش آن را دارد که حفر خود را نیز انجام دهید. این وبلاگی که چند سال پیش برای Creative Bloq ایجاد کردم ، یک مبدأ مفید خواهد بود: 5 مورد برای تحقیق قبل از طراحی یک آرم.

 

بسیاری از طراحان انجام تحقیقات را دوست ندارند ، اما این یک اقدام اساسی است. هرچه درک بیشتر در مورد مشاغل داشته باشید ، راه حل نهایی بهتر خواهد بود ... بهتر می توانید طرح را ارائه دهید ... و احتمال اینکه اولین بار کار به تصویب برسد بیشتر خواهد بود ، همانطور که می توانید درک روشنی از مشکل پیش رو نشان دهید. .

 

ایده های طرح روی کاغذ 

همیشه خوب است که روی کاغذ شروع کنید. طراح مورد علاقه همه ،  آرون درپلین  وقتی که به عنوان زیر به 50 نکته رایگان در زمینه طراحی لوگو از جوانب حرفه ای کتاب من که چند سال پیش گردآوری کرده اید ، قوی ترین استدلال را برای کارهای طراحی در Sketchbook مطرح کرد ، که شما هم لذت خواهید برد.

 

"همیشه روی کاغذ شروع کنید. چیزی در مورد آزادی ، سرگرمی و بشریت طرح مداد وجود دارد. سرعت آن زیاد است. غیرقابل پیش بینی بودن. اتفاق پیش می آید. شما می توانید به جادویی که بسیار سریعتر روی کاغذ است ، برسید تا برخی از صفحه نمایش سرد. آیا این یک چوب در خاک ، ذغال سنگ بر روی یک دیوار غار یا یک مداد در یادداشت کتاب شما است ، شما به روش آزمایش شده زمان ، ارتباطات ، فرمول بندی و اختراع ضربه می زنید. و به یاد داشته باشید که برای انجام حداکثر کارایی و ماندگاری در یادداشت های زمینه خود این کار را انجام دهید. "

 

و برای گسترش سخنان وی ، فیلم زیر قابل مشاهده است ... و احتمالاً یکی از فیلمهای مورد علاقه من است. این خلاصه به طور خلاصه از طریق کارنامه کتاب Aarons می گذرد ، و اینکه چگونه او این کار را به تصویرگر می برد تا قطعه تمام شده را خلق کند. آرون با مصاحبه ای که من با او انجام دادم اعتراف کرد که همیشه نسبت به کاری که در این ویدیو انجام می دهد بیشتر وقت خود را برای طراحی می گذارد ، بنابراین مطمئن باشید که همین کار را نیز می کنید.

 

در هنگام ارائه ایده ، مفید است که به برخی از بهترین طراحی های آرم در آنجا برای مراجعه مراجعه کنید. یکی از کتابهای الهام بخش مورد علاقه من علائم تجاری و نمادها است ، اما از آنجا که اکنون چاپ نشده است ، قدیمی و نادر است که متاسفانه بسیار گران است ... خوشبختانه می توانید آن را کاملا رایگان از اینجا مشاهده کنید .

 

همچنین توصیه می کنم که برای یک دوز روزانه الهام از الهامات لوگو در اینستاگرام پیروی کنید ، و همچنین  بایگانی لوگو بایگانی کنید تا برخی از بهترین علائم و نمادهای بسیار زیبایی که تاکنون ساخته شده است را ببینید.

 

Adobe Illustrator را یاد بگیرید

وقتی ایده های خود را روی کاغذ ریختید ، می خواهید نسخه های دیجیتالی از آنها را تهیه کنید. از آنجا که یک آرم باید در اندازه های مختلفی کار کند ، از دکمه های سمت راست گرفته تا علائم خرید و تابلوهای تبلیغاتی ، نوع پرونده ای که شما باید ایجاد کنید فرمت برداری است  که نوعی تصویری است که از نقاط ریاضی به جای پیکسل ساخته شده است. می توان آن را به طور نامحدود و بدون افت کیفیت مقیاس زد. برای ایجاد تصاویر برداری ، به Adobe Illustrator نیاز دارید .

 

همچنین چندین بسته نرم افزاری رایگان وجود دارد که به شما امکان می دهد پرونده های برداری ایجاد کنید که در نوشته " ابزارهای مورد نیاز برای یک طراح لوگو " ذکر شده است ، اما Adobe Illustrator نرم افزار استاندارد صنعت است ، منابع زیر روی آن تمرکز دارند.

 

بدیهی است که می توانید در Adobe Illustrator بیشتر بیاموزید ... این فقط یک سلیقه برای شروع کار است ، اما می توانید لیستی از آموزشهای عالی عالی را در این بلاگ از Creative Bloq:  75 بهترین آموزش Adobe Illustrator پیدا کنید .

 

برای محتوای آموزشی برتر با کیفیت ، من هر دو SkillShare و Lynda Learning را توصیه می کنم - که هر دو آزمایش رایگان دارند. برای ثبت نام لازم است که جزئیات کارت خود را وارد کنید ، اما اگر قبل از پایان جلسه آزمایش مشترک شوید ، کاملاً رایگان است.

  

با استفاده از قلم ها

استفاده از قلم ها بخشی جدایی ناپذیر در طراحی آرم است. بیشتر قلم ها برای استفاده در یک آرم نیاز به مجوز تجاری دارند ، اما برخی از سایت ها در آنجا وجود دارند که پیدا کردن قلم های رایگان برای استفاده تجاری را آسان می کنند . سایت اول قلم سنجاب و دومین فونت گوگل است . اگرچه من اطمینان دارم که هر دو سایت فونت های رایگان را برای استفاده تجاری ارائه می دهند ، اما حتماً خودتان مجوز قلم های مشخص را بررسی کنید تا صددرصد مطمئن شوید.

 

هنگام استفاده از فونت ها ، یکی از بزرگترین اشتباهاتی که طراحان جدید مرتکب می شوند ، ضرب و شتم نادرست است ، که این اصطلاح برای توصیف فاصله بین هر حرف است. ویدئوی زیر از شان مک کیب به زیبایی نحوه درست درست کردن حروف کرن را توضیح می دهد. برای تمرین و تکمیل مهارت های خود ، توصیه می کنم این بازی هسته را انجام دهید  - فقط بازی را ادامه دهید تا هر بار 100٪ بازی کنید.

 

از سایر طراحان بازخورد دریافت کنید

 

هنگامی که آرم های خود را بردار کردید ، توصیه می کنم قبل از ادامه کار ، از یک دوست طراح قابل اعتماد بازخورد بگیرید. یکی از بهترین مکان ها برای یافتن طراحان دیگر که می توانند دوست و مربی شوند ، یا اینکه بخواهید از کار شما بازخورد صادقانه بخواهید ، توصیه می کنم به انجمن Logo Geek در فیس بوک بپیوندید . پیوستن به آن کاملاً رایگان است و برخی از بهترین طراحان لوگو در سراسر جهان در یک مکان وجود دارد که می توانند به شما در یادگیری و پیشرفت کمک کنند. کار خود را ارسال کنید ، بازخورد بگیرید و از آنها درخواست کمک کنید. این چیزی است که برای آنجا وجود دارد.

 

 

 

ارائه طرح های آرم

 

هنگامی که تعدادی از طراحی های آرم را تکمیل کرده اید که به طور خلاصه حل خلاصه می شوند ، می خواهید آن طرح ها را به مشتری خود ارائه دهید (یا اگر در حال کار روی یک پروژه داستانی هستید ، هنوز هم خوب است که کار را به دیگران ارائه دهید. مشتری ... به خصوص در انجمن Logo Geek - من عاشق زمینه هستم!).

 

 

برخورد با بازخورد مشتری

اگر در حال کار برای مشتری هستید ، می توانید انتظار بازخورد خود را داشته باشید. این می تواند باعث ایجاد یا شکستن طرح شود ، بنابراین نحوه انجام این کار در نوع خود مهارت است.

 

 

تهیه فایل های طراحی لوگو

 

پس از تکمیل آرم و توافق ، لازم است کارهای هنری نهایی شده و پرونده های نهایی آماده شوید. در مرحله اول می خواهید کارهای هنری را تصحیح و ظرافت کنید تا مطمئن شوید همه چیز عالی است. این راهنما به شما کمک می کند تا این کار را انجام دهید: 5 نکته برای تصحیح ، تکمیل و تصحیح یک آرم .

 

همچنین باید تعدادی فرمت فایل را تهیه کنید. بنابراین می دانید این موارد چیست؟ من توصیه می کنم از طریق " راهنمای طراحان برای ایجاد پرونده های آرم " بخوانید .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 64
  • بازدید سال : 554
  • بازدید کلی : 2,909